ייעוץ שיווקי
חונכות עסקית
הגדרת חזון לעסקים
זיהוי יתרונות העסק SWOT
אסטרטגייה שיווקית, מיצוב ובידול
אפיון מוצרים וחדשנות
ניתוח שווקים וסקרי שוק
אפיון תמהיל השיווק
בקרה ופיקוח על מערכת השיווק
שיווק בינלאומי
שיווק אינטרנטי

 

 הגדרת חזון לעסקים

 האם שאלת את עצמך פעם: לשם מה קיים עסקך או חברתך? מהי מטרתם? מה היית רוצה שיחשבו אנשים כשישמעו את שמו של עסקך?


ארגונים רבים, בין קטנים ובין גדולים, מוקמים מתוך מטרה צרה של "לעשות כסף", אבל עסקים קטנים ובינוניים וחברות, שורדים לטווח הארוך רק אם עומדת לנגד עיני מנהליהן המטרה שלאורה פועל הארגון.
 
מטרה זו גוזרת מתוכה את ההנחיות הכלליות שלאורן פועל הארגון, כלומר את האסטרטגיה העסקית שלו.
 
חזון הוא בעצם ה"מגדלור", שלאורו ועל פיו תכוון חברה את התנהגותה והחלטותיה בעתיד ואין זה משנה אם מדובר בחנות מכולת, או בחברה גדולה. חזון הינו תוכנית לטווח ארוך, תוכנית שמשלבת אידיאולוגיה עם מעשה. עסק, או חברה ללא חזון, הם כמו ספינה המפליגה בים ללא נמל יעד.

הערכים שמרכיבים את החזון בכל ארגון, מייצרים תרבות אחידה וחיובית בו, מגדירים מה מקובל ומה לא מקובל בו ובאילו נושאים ירצה הארגון לעסוק על מנת למקסם את ביצועיו בטווח הארוך. החזון מבטא את דמותה העתידית, הרצויה והמוסכמת של החברה והינו המסגרת להתוויית תכניות הפעולה לפיתוחה של החברה (האסטרטגיה שלה).

כאשר אנו מדברים על חזון עסקי, הכוונה לחזון משותף לאנשים רבים העובדים באותו ארגון. החזון בא לענות על השאלה: מה אנו רוצים ליצור/לפתח/להקים בארגון? והוא שואב עוצמתו מהאכפתיות המשותפת להגשים משהו החשוב לכולם.

שניידר יועצים פועל עם חברות בתהליכי הגדרת חזון. התהליך כולו מבוסס על סדנה בהשתתפות הצוות הבכיר של החברה ובמסגרתה מגדירים בהנחיית מנחה את החזון הרצוי והמקובל על כל דרגי הניהול.

לפניה בנושא זה צור קשר

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים