רוב החברות והעסקים בוחרים לעצמם סלוגן, סיסמא, שורה אחת קליטה וקולעת, שתתפוס את תשומת לב הלקוחות ותבדל אותם משאר החברות.
איפה אתם נמצאים?
לא מספיק לכתוב: הטובים ביותר בשוק, או המובילים בשוק. זו סיסמא ריקה מתוכן שאינה ניתנת להוכחה ולכן גם לא נתפסת כאמינה.
סיסמא טובה צריכה להכיל מידע שמוכר ויחודי לכם.
לדוגמא, חברה לניקוי שטיחים : בעלי 10 שנות ניסיון. המשמעות היא שאתם יכולים לסמוך עלינו מכיוון שיש לנו ניסיון רב.
דוגמא נוספת, חברת הובלות : הובלות קטנות במחירים קטנים. המשמעות היא שאם אתם מעבירים מעט תכולה, המחיר יהיה בהתאם.
והדוגמא השלישית, יועץ עסקי: יעוץ לעסקים קטנים . כלומר, אנחנו מתמחים בעסקים קטנים. אנחנו מבינים את הצרכים שלכם ויודעים איך לעזור.
לאור הדברים האלה בידקו את הסיסמא שלכם. ודאו שהיא מכילה את המידע הדרוש כדי לשכנע את לקוחות לבחור דווקא בכם.